poniedziałek, 15 kwietnia 2013

DOM!?

DOM DOM DOM DOM DOM!!!

W środę dowiem się czy idę do domu czy to szpitala górniczego tfu mam nadzieje że dom to będzie mój jedyny cel bo po górniczym nie spodziewam się niczego pozytywnego. A już na pewno nie tego ,że mnie tam wyleczą biorąc pod uwagę fakt, że leki które tu dostaje nie dostane na pewno tam ze względu na cenę  Mam nadzieje że będę mógł leczyć się w domu. Póki co jak chodzę to czuje słabe płuca ale bycząc się jest ok.
Uff ale mnie to z motywowało do zdrowienia.
Zapalenie płuc powoli się cofa a parametry po przeszczepie w końcu poszybowały w górę.
Teraz muszę tylko po torturować sąsiadów gadaniem póki z nimi siedzę.

A dzisiaj dodatkowo robię za pilota troszkę może łysawego ale aerodynamika jak najbardziej wskazana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz